My favorite weekend flower week 35.


Ipomea Heavenly Blue.

A morning-glory at my window satisfies me more than the metaphysics of books.
En, waar schrijf jij over?

Laat anderen mee genieten. Voeg je blog toe aan de lijst door op de blauwe link knop te klikken. Zet op jouw blog een retour link naar deze site, zodat ook anderen ons kunnen vinden. Het is niet moeilijk. Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Je kunt meedoen zolang de blauwe knop zichtbaar is.

Fijn weekend!


romantischerozentuin.nl



Reacties

  1. Ta fleur préférée du moment est d'un coloris bien alléchant et la forme de la fleur généreuse. Je vais aller voir le lien que tu nous proposes.
    Belle journée Jocelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer erg mooi,Hetty.
    Hij spat van het scherm af.

    Nog een fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb wat geprobeerd maar volgens mij is het niet gelukt....fijn weekend...gr Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat is de morning glory altijd mooi. Heb ze dit voorjaar ook weer gezaaid, heb er heel veel weggegeven en vervolgens heb ik ze in eigen tuin verwaarloosd, te droog gehouden. Ja, er staan er nog enkelen, één bloem heeft gebloeid, gelukkig zijn er nog veel knoppen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten