Mei, bloemen uit eigen tuin in de vaas.



Het is nog maar mei en ik kan nu al niet kiezen.

In de kamer staat al de hele week een boeket met witte seringen. Daarbij heb ik wat van de laatste witte tulpen gedaan. Het is een plaatje. ’s Avonds ruikt de hele kamer naar seringen. Heerlijk.

Maar wat ook schattig is zijn de Scilla’s. Ze bloeien overvloedig van het jaar. Met een lage camera stand krijg ik de indruk dat ik een veldje Blue Bells in de tuin heb. Net als in Engeland. Om lyrisch van te worden!

Afgelopen Koninginnedag kocht ik op de vrijmarkt in Eindhoven twee leuke weckpotjes. Deze vorm had ik nog nooit gezien. Misschien typisch iets uit Brabant? Ze zijn precies de maat voor een boeketje Blue Bells.

Bladeren van de herfst anemoon, de Blue Bells erbij en genieten maar. De lente in huis!

Voor open tuindagen zie: 

                 romantischerozentuin.nl



Een veldje Blue Bells in de tuin
 
Blue Bells in de vaas